Caravanmessen 2018

Suksess for Din Fritid

Til tross for færre besøkende var Caravanmessen 2018 en stor suksess for utstiller Din Fritid: Mer enn 50% økning i antall solgte abonnementer sammenlignet med i fjor er langt over forventet, kan kundeansvarlig Heidi Risbråthe fornøyd slå fast.

– Vi fikk mang en trivelig bobil- og caravanprat med hyggelige mennesker på vår stand, forteller Heidi Risbråthe, hun er kundeansvarlig og grafisk designer i Din Fritid, og har selvsagt også ansvaret for utformingen av selve standen - som i år var travlere enn noensinne:

– Vi delte gratis ut siste utgave av magasinet og kortstokker, og vi var rause med sukkertøyene, slår den godt fornøyde kundesjefen fast. At dette skulle generere så stor interesse og så mange positive tilbakemeldinger kunne vi knapt våge å tro på forhånd, forteller hun.

– Takk til alle som var innom, og ikke minst takk for alle positive tilbakemeldinger og alt skryt for bladet - som nå også er lansert i en egen nettversjon, avslutter Heidi.

 

Fornøyd redaksjon

Redaksjonen fikk i løpet av messen gjort en omfattende produkttest som presenteres i utgave 7, med video inkludert. I tillegg ble det produsert flere daglige reportasjer og videoproduksjoner om spennende produkter og mennesker underveis på messen. For ikke å snakke om mange nyttige møter og kontakter, både med brukere og aktører innenfor bransjen.

Reportasje fra messen kommer i Din Fritid 7-18, som er i løssalg og hos abonnenter 8. oktober.

Til stede på standen var også Magne Klann, forfatter av boka Bobilguiden. 
 

På forsiden